سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج برقی بدون دودکش 45000 آلپ

پکیج برقی بدون دودکش با ظرفیت 45000 کیلوکالری در ساعت وظیفه دارد تا گرمایش محیط و آبگرم مصرفی در مکان هایی امکان دسترسی و تامین سوخت های فسیلی وجود ندارد را به نحو احسن تامین کند.این محصول با برق 12 کیلووات در ساعت به بهترین شکل امکان استفاده در محیط های مسکونی میباشد و با برق تک فاز 220 ولت امکان نصب و راه اندازی را دارد.طراحی و ابعاد استاندارد این پکیج باعث شده است در تمامی نواحی مورد استفاده حتی بین دوکابینت نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.این پکیج قابلیت تامین گرمایش توسط پخش کننده های حرارتی نظیر رادیاتور ، شوفاژ ، فن کوئل ، گرمایش از کف را دارد و به بهترین شکل این عمل را انجام میدهد.

پکیج برقی بدون دودکش 45.000 آلپ

پکیج برقی آلپ به صورت دو مبدل بوده و دارای دو وضعیت حالت تابستانه و زمستانه دارد و ان تکنولوژی باعث میشود در فصل تابستان با فعال کردن حالت تابستانه گرمایش محیط در دستگاه غیرفعال میشود و تمامی کارکرد این پکیج صرف گرم کردن آب گرم مصرفی میشود. گروه صنعتی آلپ اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران بوده که بالغ بر 15 سال فعالیت تواسنته است برای اولین بار در ایران این صنعت را بومی سازی کند و باعث رضایت و خرید راحت مصرف کننده از محصولات ایرانی بنماید.یکی از مهترین دلیل انتخاب مشتریان قیمت پکیج برقی دیواری آلپ میباشد زیرا آلپ صنعت به عنوان تولید کننده بوده و واسطه ای در این میان وجود ندارد.

پکیج برقی آلپ دیواری 45000 آلپ توسط مهندسان ایرانی بر اساس هزینه های مصرف برق خانگی طراحی شده و باعث شده است تعرفه بسیار پایینی داشته باشد.

ویژگی و مشخصات پکیج برقی بدون دودکش 45000 آلپ

این دستگاه طبع استاندارد های ایزو 9001 طراحی شده است که دارای المنت های کانتهال ژاپن می باشد که به صورت دو مبدل بوده و دارای پمپ DAB ایتالیا میباشد. نصب و راه اندازی این دستگاه به دلیل ابعاد (47 × 30 × 79 cm) و وزن (42 کیلوگرم) استاندارد بسیار راحت بوده و با یک ساعت کارکرد 12 کیلووات برق مصرف می کند البته این میزان مصرف در صورت یکسره بودن کارکرد پکیج می باشد. میزان ساپورت این پکیج 190 متر مربع بوده و به بهترین شکل گرمایش محیط و آبگرم را انجام می دهد.

راندمان و کارکرد پکیج برقی بدون دودکش 45000

کارکرد و راندمان این پکیج بالای 95% بوده و به علت طراحی به صورت بدون دودکش پرت حرارتی 5% می باشد زیرا گرما از طریق دودکش خارج نمیشود و تمامی کارکرد صرف گرم شدن آب میشود. به همین دلیل باعث کاهش هزینه های ماهیانه می باشد و این مزیت موجب رضایت مندی مصرف کننده می شود.

پکیج برقی بدون دودکش 45.000 آلپ

امنیت پکیج برقی بدون دودکش 45000

مصرف کننده گان زیادی بر این باورند که که به علت کارکرد پکیج برقی دیواری آلپ با برق امکان برق گرفتکی در این گونه از پکیج ها بسیار بالا می باشد ولی در نظر داشته باشید تمامی پکیج های آلپ برای اولین بار در ایران دارای فیوز محافظ سه لایه جان می باشد و این امر باعث شده است امنیت دستگاه به صورت کامل تضمین شود. روش کارکرد فیوز محافظ جان به این گونه میباشد که در هنگا اتصال در برق فیوز به صورت خودکار اقدام به خاموش کردن دستگاه و جریان ورودی به دستگاه میباشد و باعث میشود هیچ آسیبی به دستگاه نرسیده و حتی از برق گرفتکی جلوگیری به عمل آید.

سازگار با محیط زیست

پکیج های برقی نسبت به پکیج های گازی هیچگونه آلایندکی برای محیط ندارد زیرا کارکردی تماما برقی دارد و توسط المنت آب را گرم میکند به همین دلیل هیچگونه احراقی در داخل دستگاه انجام نمیشود به همین دلیل آلایندگی برای محیط زیست نداشته و به عنوان دوسدار طبیعت شناخته میشود.

 

ویژگی و مزایای پکیج برقی دیواری بدون دودکش 45.000

  1. دارای صفحه نمایش دیجیتالی
  2. قطعات با کیفیت ایتالیایی
  3. نصب و راه اندازی راحت
  4. طراحی شیک و زیبا
  5. قیمت پایین نسیت به رقبا
  6. راندمان گرمایشی بالا