سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج برقی خانگی چیست؟

پکیج برقی خانگی

پکیج برقی یکی از پر استفاده ترین دستگاه های تامین گرمایش برای محیط هایی میباشد که دسترسی برای سوخت های فسیلی را ندارند.پکیج برقی در ظرفیت های متفاوت توسط تولید کنندگان متفاوت تولید میشود تا بتواند در تمامی محیط هامورد استفاده قرار گیرد. پکیج های برقی دیواری با استفاده از انرژی برق اقدام به تامین آب گرم برای مصارف بهداشتی و گرمایش محیط میکند این پکیج ها با داشتن المنت این گار را به نحو احسن انجام میدهند و چون در داخل دستگاه احتراقی انجام میشود به آشپزخانه و محیط های بسته را دارد و محیط را آلوده به دس اکسید کرین نمیکند

نوع برق مصرف

پکیج برقی با استفاده از برق سه فاز و تک فاز قابلیت نصب و راه اندازی را دارد و بر اساس ظرفیت و کارایی انتخاب میشود اما در نظر داشته باشید میزان قدرت برق سه فاز بسیار بالا بوده و باعث میشود کارایی دستگاه به صورت چشمگیری افزایش یابد و حتی چون تعرفه برق سه فاز کمتر میباشد باعث کاهش هزینه برق میشود.


محیط و مکان های محیط استفادعه

دسترسی به سوخت های فسیلی در تمامی محیط ها امکانپذیر نمیباشد ولی چون برق یک انرژی مهم میباشد در تمامی محیط های حتی روستاها دسترسی به برق امکان پذیر میباشد.پکیج برقی خانگی قابلیت استفاده در محیط خانه ، ویلا ، کانکس ، باغ و ... را دارد.مثلا در کانکس ها بین راهی و نگهبانی پون دسترسی به برق وجود ندارد بهترین گزینه استفاده از پکیج برقی میباشد.