سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پکیج برقی دیواری 30.000

پکیج برقی دیواری 30.000 آلپ یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن با موتورخانه های سنتی میباشد زیرا هزینه تعمیرات و نگهداری موتور خانه های قدیمی بسیار بالا بوده و از طرفی دیگر فضای زیادی را اشغال میکند ولی از طرفی دیکر این محصول برای محیط هایی که دسترسی به گاز و گازوئیل وجود ندارد هم بهترین گزینه میباشد زیرا مصرف برق پایینی داشته و باعث کاهش هزینه برای مصرف کننده میشود به همین دلیل در بازار لوازم خانگی رتبه خوبی را به خود اختصاص میدهند و دلیل این کار هم بهینه بودن برای مصارف خانگی میباشد. پکیج دیواری از قطعات و اتثصالات متفاوتی درست شده است و تمامی این قطعات کاملا وارداتی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند و باعث میشود طول عمر پکیج افزایش یابد.

ظرفیت و راندمان

پکیج برقی دیواری 30.000 آلپ با ظرفیت حرارتی 30.000 کیلوکالری در ساعت میتواند فضایی به ابعاد 150 متر را با راندمان بالا دارا بوذه و با برق مصرفی تک فاز و سه فاز شروع به کارکرد میکند.راندمان این دستگاه بالای 93% بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این کیفیت بالا بی دلیل نبوده و دلیل اصلی آن استفاده از قطعات کاملا ایتالیایی میباشد. تنها با 20 دقیقه کارکرد میتواند آب مصرفی و گرمایش محیط را به نحو احسن انجام دهد.

کاربرد پکیج برقی دیواری

زمانی که به گاز شهری دسترسی ندارید و یا استفاده از برق به جای گاز صرفه اقتصادی بالاتری دارد استفاده از پکیج های برقی بهترین گزینه ممکن است. همچنین در مکان هایی مانند خانه های ویلایی و یا خانه باغ ها که متصل به گاز شهری نیستند و دسترسی به خدمات شهری ندارند و یا اینکه دسترسی به خدمات شهری برایشان بسیار گران تمام می شود نیز استفاده از پکیج شوفاژ برقی به عنوان سیستم گرمایش مرکزی توصیه می شود. یکی دیگر از موارد کاربرد پکیج برقی مکان هایی مانند کانکس است که به دلیل جابه جایی مکرر امکان اتصال به سیتم لوله کشی گاز شهری برایشان مقدور نمی باشد. با استفاده از پکیج های برقی می توان مشکل گرمایش و آب گرم را در محل هایی مانند کانکس به سادگی حل کرد و حتی در فصل زمستان با وصل کردن به رادیاتور از گرمایش آن استفاده نمود زیرا پکیج برقی 30.000 آلپ بصورت دو مبدل بوده و قابلیت تامین گرمایش به ابعاد 150 متر مکعب پاسخگو میباشد.